קרם פנים עשוי מחומרים טבעיים בלבד, אורגני, בעל מרקם עדין ונעים. מתאים לכל סוגי העור עוזר לבעיות יובש מעדן את העור משאיר את העור נקי ונעים לאורך זמן מחדיר ויטמינים ומינרלים טבעיים לעור.


150 
  • משלוח: 

קרא עוד


קרם הפנים הטבעי שלי משתמש בעוצמה של ויטמין C ותה ירוק כדי לספק יתרונות נוגדי חמצון חזקים, לעור יפה ולתוצאות אופטימליות. זה הופך אותו לקרם המושלם, מטשטש כתמים כהים, עוזר להשגת עור זוהר, רך ורענן.

ויטמין C ותה ירוק הם שני המרכיבים האמינים ביותר להילחם בחששות ההזדקנות. מופעל עם היתרונות הנוגדי חמצון, קרם הפנים מציע עוצמה של נוגד חמצון חזק הנלחם בסימני ההזדקנות. הקרם נותן לחות ותומך בחידוש תאים חדשים, חומרים מזינים אלה פועלים באופן סינרגיסטי לשיקום והפחתת השפעות השמש.

נוסחה יעילה המספקת תוצאות אמיתיות - נוסחת קרם הלחות העדינה שלי לפנים מושלמת ויעילה מספיק לשגרות טיפוח עור מתקדמות. מכיל תערובת מרכיבים חזקה שנועדה להתמודד עם סימני הזדקנות מרובים. קרם פנים זה מסייע להאיר את עור הפנים הכללי על ידי הפחתת גוון עור לא אחיד ופגמים.

מושלם לכל סוגי העור - קרם הפנים שלי לנשים ולגברים מתאים ביותר למי שמחפש פתרון טבעי לטיפול בעור המתייחס לדאגות הזדקנות נפוצות. ניתן להשתמש בו לכל סוגי העור כולל עור יבש, שמן ובוגר.

יישום מקצועי - קרם הפנים שלי יכול להוות תוספת נהדרת לכל שגרת יופי טיפוח פנים! לעור נקי ונעים יש למרוח כמות קטנה של הקרם בתנועות מעגליות קלות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אני ממליצה למרוח אותו כקרם לילה ושכבות עם סרום הפנים הייחודי שלי (ניתן למצוא כאן באתר). 

יישום יומיומי של מקדם הגנה 20 SPF מומלץ בעת השימוש במוצר זה.