כמוסות B12 פלוס פרוביוטיקה ואנזימים, 1000 מק"ג מתילקובלמין, תוסף תזונה לחידוש אנרגיה, מתאים לטבעונים, תוסף מזון ללא גלוטן, ללא טעם, 30 קפסולות. ✔️ויטמין B-12: חיוני להגנה על הגוף מפני אנמיה ותמיכה במערכת עצבים מרכזית בריאה, ויטמין b 12 מסייע בשמירה על תאי עצב בריאים ותאי דם אדומים והוא נחוץ גם ליצירת ה- DNA, החומר הגנטי בכל התאים ✔️תמיכת באנמיה: ויטמין B12 התוסף הגולמי הזה מספק תמיכה במטבוליזם, אנרגיה נפשית וגופנית, בריאות מערכת העצבים המרכזית, תמיכה באנמיה ותמיכה בעיכול. ✔️תמיכה בצמחונות: מאחר ש- B-12 נמצא בעיקר במוצרי בעלי חיים ומוצרי חלב, טבלית ויטמין b-12 שלנו יכולה לסייע במניעת ירידה באנרגיה כתוצאה מחוסר, אנמיה ועייפות. ✔️פרוביוטיקה ואנזימים: ויטמין B-12 הצמחי שלנו כולל תערובת פרוביוטית ואנזים גולמית לתמיכה במערכת העיכול ותערובת ירקות לתמיכה תזונתית נוספת. ✔️ויטמין B12: ויטמין B12 טבעוני המזון האמיתי שלנו הוא טבעי ROW, ללא גלוטן וללא חלב. ✔️כשר.


135 
  • משלוח: 

קרא עוד


אנו רוצים את הטוב ביותר בכל הנוגע לאוכל שלנו - נקי, אורגני וללא GMO. 

מדוע שנרצה משהו שונה עבור הויטמינים והתוספים שלנו?

חשוב לנו להכין, בין אם ויטמין, או פרוביוטיקה, או אבקת חלבון, אנו תמיד מתחילים במזונות אמיתיים ואלו (המזונות) מספקים לנוסחאות שלנו את הכוח הטוב ביותר. כך אנחנו מאמינים ש "פריצות הדרך" הכימיות שנוצרו מבחינה סינתטית ממעבדות מסחריות ענק ברחבי העולם אינן בשבילנו.


ככל שאנחנו קנאים לגבי מה שנכנס למוצרים שלנו, אנחנו אובססיביים עוד יותר לגבי הדברים שאנו מרחיקים מהם. אנו שונאים את הכימיקלים הסינתטיים שבהם מרבית החברות משתמשות בייצור המוצרים שלהן. חומר זה גורם למכונות לעבוד מהר יותר, ועוזר למפעלים לגרוף מכולות בגודל סופר ב"יעילות "גבוהה יותר. ובכן, בעוד שאר החבר'ה מבזבזים את זמנם בחוסר ביעילותם, אנו לא מתפשרים על בריאותך. 

האטנו אותו, עשינו אותו בידיים, גידלנו אותו באדמה אורגנית עשירה שאינה GMO עם מספיק שמש, אוויר, מים וזמן כדי שיקבל הכי טוב שצריך. לקצור את המזון רק כאשר הוא מוכן. להתייחס אליהם בזהירות. כך הפכנו אותו לתוסף מזון מזין עתיר כוח ואנרגיה אמיתית. כך אנו דואגים לכל מה שגופך צריך.