Lipоsomаl Vіtamin С Capsules - חומצה אסקובית מסיסת שומן גבוהה מסיסה בשומן - תומכת במערכת חיסונית - מאיץ קולגן - ללא GMO, ללא סוכר -120 כמוסות - תוצרת ארה"ב. ✔️פורמולה עוצמתית לבריאותך - ויטמין סי, הידוע גם בשם L-Ascоrbic Acid, הוא ויטמין מסיס במים. למרבה הצער, בני אדם אינם מסוגלים לסנתז ויטמין סי באופן אנדוגני, ולכן עליהם לצרוך אותו באמצעות ויטמין סי חיצוני. ✔️ויטמין סי 1000 מ"ג שלנו למנה הוא הזדמנות נהדרת לתמוך בבריאותכם מכיוון שכמוסות אלו עוזרות לקבל את המינון הדרוש של ויטמין סי. ✔️נוגד חמצון משופר - ויטמין סי ליפוסומל תומך במערכת החיסונית שלך. עוזר למנוע מהצורך לקחת ימי מחלה מהעבודה על ידי נטילת קפסולות אלה מדי יום כהגנה מפני זיהומים. ✔️אורח חיים בריא - חומצה אסקובית תומכת בבריאות בכך שהיא מסייעת לתאי דם לבנים לתפקד בצורה יעילה יותר, מחזקת את מערכת ההגנה של העור שלך ומסייעת לפצעים להחלים מהר יותר. ✔️ויטמין סי עוזר להישאר בריא. ✔️קל לבליעה וניתן לפתוח אץ הקפסולות ולערבב במיץ ולתת לילדים שמתקשים בבליקת קפסולות. ✔️תוסף נוח לשימוש למשך 60 יום, נהדר לכל המשפחה! פשוט לקחת 2 כמוסות ביום לבריאות ולמצב רוח. ✔️הכי טוב בשבילך - המטרה שלנו היא להפוך את המינרלים היומיים שלך לקלים על ידי מתן תוספי מזון משובחים בלבד. טבליות ויטמין סי ליפוסומל 1000 מ"ג מיוצרות בארה"ב ללא סוכר ו- GMO. ✔️מתאים לטבעונים.


170 
  • משלוח: 

קרא עוד


ויטמין C ליפוזומל הוא ויטמין C שכולכם מכירים, אבל עם... ציפוי!

התהליך הליפוזלומי מאפשר לכל מולקולה של ויטמין c לקבל "ציפוי מגן" של פוספוליפידים שהם המרכיב המרכזי של קרום התא. 

הציפוי על גבי מולקולות הויטמין, מחזק את ספיגתו בגוף ולכן הויטמין יעיל יותר. 

הספיגה של ויטמין C ליפוזומלי היא פי 5 מויטמין C רגיל. וגם הוא נשאר ליותר זמן בגוף.

ויטמין c - למה נועד?
# לחזק את המערכת החיסונית של הגוף מפני דלקות
# נחוץ ליצירת חלבון קולגן המאפשר יצירה של רקמות ועצמות
# שומר על נימי הדם
# שומר על חוזק השיניים
# הוכח כמסייע במניעת התפתחות תאים סרטניים.
 # מסייע בעוד המון נושאים 


קצת יותר בהרחבה על ויטמין C ליפוזומל:

ויטמין C הוא אחד מנוגדי החמצון הכי מוכרים בעולם. גורם תזונה חיוני זה ממלא תפקיד קריטי בתמיכה בריפוי ובתפקוד התקין של מערכת החיסון, רקמות החיבור והעורקים. ויטמין C ליפוזומלי הוא פריצת דרך טכנולוגית המשפרת לעין ערוך את ספיגת הויטמין ומציעה יתרונות בריאות רבים.

הרבה מהפיזיולוגיה של הגוף שלנו מבוססת על תנועת האלקטרונים מחומר אחד לשני. מולקולות לא יציבות שחסר להן אלקטרון נקראות רדיקלים חופשיים והן יוצרות הרס וחוסר יציבות בתאי בתאים, ברקמות ובאיברים. ויטמין C הוא נוגד התורם את האלקטרון החסר, דבר המסייע בניטרול הרדיקלים החופשיים ובהחזרת האיזון לגוף.

איך ויטמין C מקטין את הדלקתיות ומגביר את חיסוניות הגוף?

ויטמין C ממלא תפקיד מפתח בבריאות ותפקוד תאי מערכת החיסון. תאי הדם הלבנים תלויים בויטמין C להישרדותם בפני גורמי המחלות והרדיקלים החופשיים. ויטמין C ממלא גם תפקיד חשוב כאנטיהיסטמין המפחית את מצבי הדלקת הקשורים להצטננות, חום, אלרגיות ושפעת.

ויטמין C ממלא גם תפקיד חשוב בייצור הקולגן - המהווה את המרכיב העיקרי ברצועות, בעצמות, בדיסקים, בגידים ובעור. הוכח כי ויטמין C במינון גבוה משפר את תהליך ההחלמה מחתכים, כויות, פצעים, נקעים ושברים בעצמות. הוא חשוב מאד גם לבריאות העיניים ומומחים רבים מאמינים שצריך לפחות 1000 מ"ג ויטמין C ליפוזומלי ליום כדי לעצור את התפתחות הקטרקט.

ויטמין C חשוב ויעיל לפוגשים את הסרטן

רעלים סביבתיים שוחקים את התאים ומוליכים לשינויים בחילוף החומרים התאי ולמוטציות גנטיות. התכונות נוגדות החמצון החזקות של ויטמין C מגינות בפני המתח החימצוני. מינונים גבוהים של C חשובים אף יותר כשקיימים כבר גידולים. ויטמין C הנלקח דרך הפה לא תוקף ישירות את הגידול אבל עוזר למערכת החיסון להתחזק ולטפל בגידול.

מינון גבוה של ויטמין C פועל כסוכן בעל פעילות כמו-כימותרפית המונעת את היווצרות תאי הסרטן. הוא גם פועל למניעת דלקות כרוניות המאפשרות לתאים סרטניים להתפתח לגידולים. לעולם אין להשתמש בו בפני עצמו כטיפול למחלה אלא בשילום עם טיפולים אחרים.

הפחתת מחלות לב עם ויטמין C

ויטמין C עוזר להגן על דפנות העורקים. כלי הדם החשובים ביותר והמתוחים ביותר הם דפנות העורקים הכליליים המזינים את שריר הלב. ויטמין C מסייע להפחתת הדלקות והמתח החמצוני שמשפיעים על עורקים אלו. הוא מונע גם את חמצון הכולסטרול בדם.

ויטמין C משפיע גם על תפקוד הריאות והחמצון הכולל בגוף. חולי אסטמה נוטים להיות בעלי צורך גבוה יותר בויטמין C ומינונים של 2000 מ"ג ליום מפחיתים את ייצור ההיסטמין והדלקתיות הקשורה לריאות.

ויטמין C משפר גם את יציבות הסוכר בדם וחשוב במיוחד לאנשים עם מחלות לב וסכרת. כשרמת הסוכר בדם עולה והגוף לא מפקח על כך, מולקולות הסוכר נקשרות לחלבונים בגוף ויוצרות AGEs (ראשי תיבות של Advanced Glycolytic End products). ה-AGEs יוצרים נזק חמצוני אדיר בגוף. מינון של 1000-3000 מ"ג ויטמין C ליפוזומלי ביום מפחית את ייצור ה-AGEs ומשפר את זרימת הדם וחמצון הרקמות.

מהי מערכת האספקה האופטימלית של ויטמין C?

הרבה מהכימיה הביולוגית שלנו מבוססת סביב מסיסות החומרים במים ובשומן. בדיוק כפי שמים ושמן לא מתערבבים , כך יש גם אתגרים בהבאת גורמי תזונה מסיסי מים לאזורים מסיסי שומן כמו קרומי התא. חוסר תאימות זה מפחית את שיעור הניצול והספיגה של גורמי התזונה הללו בתא.

ויטמין C הוא ויטמין מסיס מים. יעילות המעבר שלו דרך קרום התא, העשוי מחומצות שומן, נמוכה. נמצא שרק 20% מהויטמין C שנלקח דרך הפה נספג למחזור הדם, ושאר ה-80% מצטבר במעי. לקיחת ויטמין C דרך הפה נקשרה עם תלונות על מצבים של חוסר נעימות במערכת העיכול כמו התכווצויות ושלשול כי הוא מושך מים לתוך המעי הגס.

ויטמין C ליפוזומלי משפר את הספיגה

ליפוזומים הם מבנים זעירים מסיסי שומן המשמשים להובלת גורמי תזונה לתאי הגוף. ד"ר Alec Banham, המטולוג בריטי באוניברסיטת קיימברידג' באנגליה גילה את הטכנולוגיה. מולקולות הויטמין C ארוזות בתוך הליפוזומים וכך עוברות את מחסום מערכת העיכול ומעבירות את הויטמין ישירות למחזור הדם. זה מעלה את אחוז הספיגה ליותר מ-90%.

מילה לגבי גודל הליפוזום

גודל הליפוזום ממלא תפקיד מפתח ביכולתו להחזיק את הכמות המירבית של ויטמין C. הגודל הנכון צריך להיות בין 100 ל-400 ננומטרים. בארה"ב בודקים את האיכות במעבדות המאושרות על ידי ה-FDA כדי להבטיח את הבטיחות והאיכות.

המוביל הטוב ביותר של ויטמין C הוא פוספטדילכולין, העוזר לשמור על שלמות הליפוזומים. הפוספטדילכולין צריך להיות מופק ממקור שאינו מהונדס גנטית ועל כן עדיף לציטין חמניות על פני לציטין סויה (רוב רובה של הסויה מהונדסת ועל כן יש חשש לזיהום צולב, אפילו אם כתוב על המוצר שהסויה ללא הנדסה גנטית).

עדות מניו זילנד מוכיחה את כוחות הריפוי של ויטמין C ליפוזומלי

מגדל בקר ניו-זילנדי בשם אלן סמית החלים באופן ניסי מתרדמת שנוצרה עקב לוקמיה ודלקת ראות חריפה. הרופאים כבר היו מוכנים לכבות את המכשירים אך המשפחה התחננה לנסות מינון גבוה של ויטמין C. הרופאים הזריקו לו 50-100 גרמים של ויטמין C והוא התחיל להראות סימני התאוששות. לרוע המזל הרופאים שלא קיבלו הכשרה על ויטמין C היו מודאגים לגבי סיבוכים אפשריים של המינון הגבוה. הם הורידו את המינון לשני גרם ואלן התחיל להיאבק על הישרדותו שנית. המשפחה שלו התחילה לתת לו דרך הפה 6 גרם ויטמין C ליפוזומלי ביום ובתוך שבועות מצבו השתפר משמעותית והוא שוחרר מבית החולים.

כמה פרוטוקולים נפוצים לשימוש בויטמין C ליפוזומלי

למטופל ללא סימפטומים או דיאגנוזה שרוצה בריאות טובה - אופטימלי לתת 1-2 גרם ליום.

לספורטאים או לאנשים עם אתגרי בריאות רציניים: אופטימלי 4-6 גרמים ליום.

אם יש של מחלה קשה, כמו סרטן, מחלת לב או דלקות קשות .

עם ויטמין C ליפוזומלי רצוי להיות נמרץ. הייתי לוקח את המינון הגבוה. אם הבחנתי בתופעות לוואי (כמו לחץ דם גבוה או נמוך, סחרחורות, בחילות, התכווצויות או שלשולים), הייתי מנסה להוריד את המינון ושם לב לשינויים.

האם יש סיבוכים אפשריים בשימוש בויטמין C?

אחד הסיבוכים הוא מחסור באנזים G6PD. זהו מצב תורשתי שבו לאדם אין מספיק מאנזים זה. האנזים עוזר לגוף לתפקד באופן רגיל ובמינונים גבוהים מאד של ויטמין C עלולה להיווצר אנמיה המוליטית. הערה: מחסור באנזים זה הוא מצב מאד נדיר.

סיבוך אפשרי אחר עלול להיות אלרגיה למרכיבי הליפוזומל כמו לציטין חמניות. נשים הרות, ילדים צעירים ואלו הלוקחים תרופות לדילול דם צריכים להשתמש במינונים נמוכים יותר. ותמיד כדאי להתייעץ עם רופא לפני התחלת השימוש, רצוי כזה המבין בעולם התזונה והטבע. לרוב הרופאים יש מעט מאד נסיון או השכלה בנושא של תוספי תזונה.

אלו עם עודף ברזל צריכים להבין שויטמין C מגדיל את ספיגת הברזל בגוף, במיוחד בלב ששם עלולות להיגרם בעיות. באופן רמות הפריטין שצריכות להיות באופן אידיאלי לא יותר מ-150 (בנשים) ו-250 עד 300 (בגברים). אם אתם מעל רמות אלו, יש מספר דרכים להורדת עומס הברזל (הרחבה). כמו כן, אם רמות הברזל גבוהות חכו שעתיים-שלוש אחרי לקיחת הויטמין C לפני שתאכלו בשר אדום או כל דבר אחר העשיר בברזל.

עדויות משתמשים

"הוויטמין C הזה פנטסטי! בכל פעם כשאחד הילדים חולה, אנחנו נותנים מנה כפולה של ויטמין C ותוך יום המחלה נעלמת. בזמנו הילדים היו סובלים מהצטננויות שהיו נמשכות שבועות. לא עוד. כמבוגרת אני יכולה להעיד שעם ויטמין C ליפוזומלי, לא הייתי חולה מזה 8 חודשים. מומלץ מאוד."

"ללא סוכר וטעם מעולה. לי אסור לקחת סוכר בשום צורה. אני מטפטפת את התמיסה ישירות לפה והטעם לא נורא בכלל"

"הרבה יותר אפקטיבי מטבליה של ויטמין C. בזמנו לקחתי טבליות של ויטמין C , אבל לא הרגשתי שאני מלא אנרגיה עד שהתחלתי ליטול ויטמין C ליפוזומלי. אבי סובל מפצעים חוזרים ונשנים ברגליים. עם ויטמין C ליפוזומלי הפצעים מתרפאים סוף סוף. בהחלט מוצר מצוין."

"אם אתם עושים ניקוי רעלים חשוב לשלב ויטמין C ליפוזומלי. המוצר הזה נהדר ומרגישים היטב כיצד הוא נספג"

"הרופא שלי המליץ לי להתחיל ליטול ויטמין C ליפוסומלי כדי להתגבר על דלקת. הוא נספג הרבה יותר טוב בגוף . בינתיים- הכל טוב"

המלצות טופהיל

הספיגה של ויטמין C ליפוזומלי היא פי 5 מויטמין C רגיל. וגם הוא נשאר ליותר זמן בגוף. כדאי בנוזל! שאז הספיגה אופטימלית.

רצוי לחפש מוצר המכיל ויטמין C לא חומצי (כגון סודיום אסקורבאט), המתאים גם לבעלי קיבה רגישה, ורצוי על בסיס לציטין חמניות (ללא סויה) וללא חומר משמר. 


מה הרופאים בעולם אומרים?

ד"ר Andrew G. Weber רופא ריאות ומומחה לטיפול בחולים במצב קריטי המזוהה עם שני מתקני בריאות של נורת'וול בלונג איילנד, אמר כי חולי הטיפול הנמרץ שלו עם נגיף הקורונווירוס מקבלים באופן מיידי 1,500 מיליגרם של ויטמין C דרך הווריד.


כמויות זהות של ויטמין C נוגד החמצון העוצמתי ניתנות שלוש או ארבע פעמים ביום, אמר.


כל מינון כזה של ויטמין C הוא יותר מפי 16 מהכמות היומית המומלצת של מכון הלאומי לבריאות שהיא רק 90 מיליגרם לגברים בוגרים ו- 75 מיליגרם לנשים בוגרות.


הפרוטוקול מבוסס על טיפולים ניסויים הניתנים לאנשים עם נגיף הקורונה בשנגחאי, סין, אמר וובר.


"החולים שקיבלו ויטמין C, התאוששו באופן משמעותי טוב ומהר יותר בהשוואה לחולים שלא קיבלו ויטמין C", אמר.

"זה עוזר בצורה אדירה, אבל זה לא מפורסם מספיק או מקבל הדגש כי ויטמין C אינו תרופה "סקסית." 


דובר חברת נורת'וול - המפעילה 23 בתי חולים, ביניהם בית חולים לנוקס היל באפר איסט סייד במנהטן - אמר כי ויטמין C "נמצא בשימוש נרחב" כטיפול בנגיף קורונה ברחבי המערכת, אך ציין כי פרוטוקולי הטיפול שונים לכל מטופל עפ"י החלטת הרופא המטפל" אמר הדובר Jason Molinet.


יש, נכון לעכשיו, כ -700 מטופלים בנגיף קורונוה ברחבי רשת בתי החולים, אמר Molinet, אולם לא ברור כמה מהם מקבלים את הטיפול בוויטמין C.


ויטמין C ניתן בנוסף לתרופה נגד מלאריה הידרוקסיכלורוקין, האנטיביוטיקה אזיתרומיצין, תרופות ביולוגיות שונות ומדללי דם.


נכון ליום שלישי, לבתי החולים בניו יורק יש אישור פדרלי להעניק למטופלים קוקטייל של הידרוקסיכלורוקין ואזיתרומיצין חולים במצב אנוש על בסיס "טיפול חמלה". 


הנשיא טראמפ צייץ כי לטיפול המשולב הבלתי מוכח יש "סיכוי אמיתי להיות אחד מ-שוברי השוויון הגדולים בתולדות הרפואה."

וובר, בן ה- 34, אמר כי רמות הוויטמין C בקרב חולי נגיף קורונה יורדים באופן דרמטי כאשר הם סובלים מפגיעת אלח דם, תגובה דלקתית המופיעה כאשר גופם מגיב קשה לזיהום.


"זה הגיוני לחלוטין לנסות ולשמור על רמה גבוהה זו זו של ויטמין C," אמר.

ניסוי קליני ליעילותו של ויטמין C דרך הווריד בקרב חולי נגיף קורונה החל 14 בפברואר בבית החולים Zhongnan , ב- Wuhan, סין, מוקד המגיפה.

המחקר האקראי,עם הסמיות המשולשת, יכלול כ -140 משתתפים והוא צפוי להסתיים עד 30 בספטמבר, על פי מידע שפורסם באתר הספרייה הלאומית האמריקאית לרפואה.

הערותי:
מינון תוך ורידי של 1500 מ"ג גם אם הוא ניתן 3-4 פעמים ביום כפי שנעשה כרגע בבתי החולים ב-ניו יורק הוא עדיין מינון נמוך ביותר.

אם המינון היה מוגדל ל - 7000-8000 מ"ג כפול 4 פעמים ביום, או אז כמעט בטוח, הרופאים האמריקאים היו זורחים מאושר לראות את השיפור המשמעותי מאוד במטופלי הקורונה שלהם. 


לסיכום, ויטמין סי נוגד דלקת חזק מאוד וחובה כיום בכל בית לשיפור המערכת החיסונית ובכלל