אם יש לך קעקוע שאתה לא רוצה יותר זו השיטה הכי בטוחה להוריד אותו


  • קטגוריה: טיפולי קוסמטיקה
  • משך: 00:45 שעות
  • כתובת: צרופה, ישראל (מפה)

מחיר:חינם

 

תיאור

מה עלי לדעת על קעקועים והסרת קעקועים?

בעוד שהפופולריות של קעקועים נמצאת בעלייה בשנים האחרונות, כך גם מספר האנשים המבקשים להסיר אותם, על פי האגודה האמריקאית לכירורגיה דרמטולוגית. הסיבות להסרה נעות בין שינוי בעבודה או באורח החיים או בגלל שהם פשוט לא אוהבים יותר את הקעקוע.


איך עובדת הסרת קעקועים בלייזר?

קרני לייזר משתמשות בפרצי אנרגיה מרוכזים כדי לחמם את הדיו שמתחת לעור, מה שמפרק את הדיו לחלקיקים קטנים יותר. קעקועים עם צבעים שונים עשויים לדרוש שימוש במספר סוגי גלים הפועלים בתדרים שונים. רצוי להגיע למספר טיפולים בכדי לראות תוצאות טובות.


האם טיפולי לייזר יסירו לחלוטין את הקעקוע שלי?

ייתכן שהקעקוע שלך לא יוסר לחלוטין, יש לזה פרמטרים שונים כמו סוג הדיו, הזמן שנעשה הקעקוע, סוג הצבע וכו'. חלק מהצבעים צריכים יותר טיפולים בכדי להסיר אותם כמו צבע אדום, ירוק, צהוב וכדומה.

יש קעקועים שנעשו ידנית ואז הפיגמנט עמוק מכדי להגיע אליו עם הלייזרים הזמינים כעת. צבעים מסוימים עשויים להיות קלים יותר להסרה מאשר צבעים אחרים. 

קעקועים כחולים/שחורים מגיבים טוב במיוחד לטיפול בלייזר, מכיוון שהם טובים יותר בקליטת אור.


האם הסרת קעקועים בלייזר כואבת?

אנשים שהסירו קעקועים דיווחו על רמות שונות של אי נוחות. חלק אמרו שזה מרגיש כמו לעשות קעקוע, בעוד שאחרים משווים את זה לתחושה של גומייה שנמתחת על העור

ייתכן שתעדיף להשתמש בקרם מאלחש, בהתאם למיקום הקעקוע וליכולת שלך לסבול כאב. אישית ממליצה מאוד לשים קרם מאלחש לפחות שעתיים שלוש לפני תחילת הטיפול ובכך לחסוך סתם כאב מיותר.