יש לך כאבי שרירים או פרקים? רוצה להוריד צלוליט מהרגלים? יש הרגשה של חולשה מרעלים בגוף? המכשיר הזה יכול לעזור לך! המכשיר מאפשר לחץ על מחזור הדם והלימפה, מגביר את זרימת הדם והלימפה ומשפר את פינוי הנוזלים החוץ-תאי. מסייע בקידום תפקודי ניקוי הרעלים הטבעיים של הגוף. מחיה את העור ומוריד את רמת החמצון של הרקמות, מסייע לרזיה. מומלץ מאוד לטיפול בצלוליט, מהווה אלטרנטיבה בטוחה לשאיבת שומן. מקל על כאבים ונפיחות, ומספק נוחות מיידית.


  • קטגוריה: טיפולי בריאות
  • משך: 00:45 שעות
  • כתובת: צרופה, ישראל (מפה)

מחיר:320

 

תיאור

מה ניתן לקבל בטיפול:

1 סילוק רעלים

2 חיזוק ועיצוב הגוף והשרירים.

3 עוזר להרזיה.

4 טיפול לימפטי

5 מרגיע ועוזר להפחתת כאבים.

6 מפחית צלוליטיס.


חום אינפרא אדום (FIR) הוא צורה בטוחה לחלוטין של אנרגיה המתרחשת באופן טבעי המהווה חלק מספקטרום האור של אור השמש מינוס פגיעת העור ב- UV. 

סוג זה של אנרגיה עובר 6 סמ' עומק לתוך הגוף כדי להגביר את זרימת הדם ולהזין רקמות פגועות. כאשר FIR חודר לעור לרקמות התת עוריות, הוא הופך מאנרגית אור לאנרגיית חום. ההשפעה התרמית בתוך השכבות העמוקות של הרקמות מעוררת את כלי הדם להתרחב, מקדמים זרימת דם טובה יותר, ומסייעים לגוף לחסל רעלים ופסולת מטבולית באמצעות הזעה.

לעלייה הזמנית של חום הגוף שלך עשויות להיות ההשפעות הבאות:

-שיפור זרימת הדם

-הורג רמות תת-קליניות של חיידקים

-שיפור ניקוי רעלים מתכות כימיות/כבדות

-משפר את הכושר הגופני הכללי

-מקדם ירידה במשקל

-משפר את השריר, העור והגוף (עיצוב הגוף/מתאר)

-הורס צמיחת תאים "לא תקינה".

-שורף קלוריות ומקטין סנטימטרים

-מחזק את המערכת החיסונית

-מגדיל את האנרגיה ומטהר את הגוף.



היתרונות של היפרתרמיה


חיזוק מערכת הלב וכלי הדם

-כאשר אתה משתמש ב FIR, הלב שואב דם בקצב גבוה יותר, ומעניק לך את אותם היתרונות כמו אימון לב וכלי דם. קצב הלב, תפוקת הלב וקצב חילוף החומרים עולים, בעוד לחץ הדם הדיאסטולי יורד, וכתוצאה מכך שיפור הכושר הגופני.

 הסרת רעלים

-תהליך ההזעה הוא הדרך של הטבע לטהר את הגוף מחומרי פסולת המצטברים בחיי היומיום שלך. FIR מעורר תהליך טבעי זה בטמפרטורות נוחות ונמוכות. באמצעות חדירה עמוקה של תאי שומן, טיפול בחום קורן עשוי לסייע בניקוי הצלוליט.

 הקלה על כאבים

-חום מרחיב את כלי הדם ההיקפיים. פעולה זו מביאה הקלה לשרירים ולפציעות רקמות רכות. 

בנוסף, זרימת דם מוגברת מספקת דם עשיר בחמצן לשרירים הפגועים, מה שעוזר להאיץ את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף. FIR עשוי גם לעזור להפחית את הכאב של דלקת פרקים, כאבי גב, התכווצויות שרירים, כאבי ראש וכו '.

 הפחתת מתח ועייפות

-החמימות המרגיעה תרגיע ותשחרר את השרירים הדוקים והכואבים שלך. טיפול בחום גם מקל על הנוקשות, הכאבים והכאבים הקשורים להזדקנות. זה יותר טוב ממעסה אישי.


כיצד טיפול בחום אינפרא אדום מקל על הכאבים?


חום FIR מקל על הכאב על ידי הרחבת כלי הדם והגברת זרימת הדם. זרימת דם טובה יותר מאפשרת ליותר חמצן להגיע לאזורים פגועים בגוף ומסייעת בהפחתת כאבים ומזרזת את תהליך ההחלמה. מחקרים אחרונים בתחום הבריאות והרפואה מכנים את חום ה- FIR כטיפול מוצלח לדלקות מפרקים, שיגרון והתכווצויות שרירים.


כיצד טיפול בחום אינפרא אדום שולט במשקל?

הזעה היא חלק מהתהליך התרמו -רגולטורי המורכב של הגוף המגביר את קצב הלב, תפוקת הלב וקצב חילוף החומרים. התהליך דורש כמות גדולה של אנרגיה ומפחית עודף לחות, מלח ושומן תת עורי. שומן הופך למסיס במים בטמפרטורה של 110 מעלות צלזיוס והגוף מזיע שומנים ורעלים.


כיצד טיפול בחום אינפרא אדום מספק את אותן השפעות של פעילות גופנית?

הלב מקבל אימון הדומה לריצת 6 קילומטרים במפגש אינפרא אדום של 20-30 דקות והגוף מזיע באותה כמות כמו ריצת 6 קילומטרים. אינפרא אדום מושלם לאלה שאין להם זמן לפעילות סדירה או הסובלים מפציעות המעכבות פעילות קפדנית.


כיצד טיפול חום אינפרא אדום מבטל רעלים?

רעלים כמו נתרן, אלכוהול, ניקוטין, כולסטרול ומתכות כבדות מסרטנות (קדמיום, עופרת, אבץ, ניקל) מצטברים בגוף במהלך חיי היום יום המודרניים. הגוף מסלק את רוב הרעלים באופן טבעי על ידי הזעה אך לעיתים התהליך איטי מדי. טיפול בחום אינפרא אדום מעורר את בלוטות הזיעה המנקות את העור מרעלים. טכנולוגיית החום FIR פשוט מאיצה את התהליך הטבעי של הגוף!


כיצד טיפול בחום אינפרא אדום משפר את המערכת החיסונית?

רוב המחלות מלוות בחום. במהלך חום, הגוף מתחמם כדי לסלק וירוסים ולתקוף סוכנים זרים. לעתים קרובות לא מובנת, עליית טמפרטורה זו היא שלב טבעי בתהליך הריפוי של המערכת החיסונית והיא אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מגוף כימיקלים ומבקרים לא רצויים. המערכת החיסונית מחלישה את אחיזת הווירוסים וצמיחת החיידקים. טיפול בחום FIR גורם ל"חום מלאכותי "על ידי חימום הגוף אך ללא כאבי מחלה. לאחר מכן, הגוף מתרחק ביתר קלות מאורגניזמים פולשים מכיוון שמערכת החיסון מופעלת באופן עקבי על ידי "החום המלאכותי". מחקרים אחרונים מראים גם כי הצטננות ומחלות דמויי שפעת מצטמצמות באופן דרמטי אם מטפלים בשלבים מוקדמים באמצעות טיפול בחום FIR.


כיצד טיפול בחום אינפרא אדום מפחית מתח?

טיפול בחום אינפרא אדום משחרר את השרירים ומרגיע את הגוף לפני עיסוי. מטפלים בעיסוי רבים משתמשים בחום אינפרא אדום כדי לספק יסודיות ויעילות יותר.

גם לי מאוד חשוב לתת למטופלים שלי את הדיוק הנכון ביותר!