MBL-NLS מטא תרפיה טכנולוגיה מתקדמת לאבחון וטיפול בגוף, על ידי אספקת גלים אלקטרומגנטיים, הפועלים עם הגוף ברמה התאית כדי לסייע ביצירת סינכרוניות ואיזון בגוף. זה אבחון מדוייק שמראה פתומורפולוגיה, מיקרוביולוגיה, ביוכימיה, אימונולוגיה, פמקולוגיה, הכנת איברים, תוספי מזון ומערכת ניתוח של מסד נתונים רפואי קליני. כמו כן, לאחר ביצוע האבחון ניתן לראות איפה הבעיות בגוף וכן לטפל בהם בצורה מדויקת במספר שיטות טיפול שונות.


  • קטגוריה: טיפולי בריאות
  • משך: 01:00 שעות
  • כתובת: צרופה, ישראל (מפה)

מחיר:500 - 700

 

תיאור

פרדיגמה חדשה

לכל איבר, רקמה ותא בגופנו יש תדר שונה, המתאפשר על ידי סיבוב האטומים בתוך התא. כאשר הוראות נשלחות מהמוח לגוף, הם משתמשים בחוט השדרה כדי לשלוח אותם דרך עצבים ועזרים מולקולריים אחרים. מערכת הביופידבק פועלת דרך המוח כדי להקשיב ולקבל מידע.

טכנולוגיה זו המשמשת כיום רופאים ומטפלים ב-50 מדינות ברחבי העולם. המחקר החל לפני כ-30 שנה על ידי מדענים רוסים, בניהולו של פרופסור נסטרוב במכון לפסיכו-פיזיקה מעשית.

אני שמחה שזכיתי לטפל במיכשור מדהים זה גם כאן אצלי בקליניקה.

המכשיר MBL-NLS מטא תרפיה, יכול לעקוב אחר שינויים בפתולוגיה ובזיהום על ידי התבוננות במאפיינים של אורכי גל ושינויים ברקמות ובתאים אנושיים. השימוש בניתוח תדרים מבוסס על תגליות מדהימות במדעי הטבע, המאפשרות לנו לנתח את המערבולת המגנטית של כל עצם חי. ביופידבק נועד לא רק לעזור להקל על הכאב, אלא גם לאפשר לאנשים לזהות בעיה ביולוגית ספציפית ובכך לטפל בבעיה זו באמצעות ביופידבק טבעי.

טפילים ומיקרו חיידקים, גורמי זיהום ופטריות כולם ניתנים לזיהוי וניתן לטפל בהם באמצעות 'מטה-תרפיה', שמחלישה את מעוז הפתוגנים. התוכנית מציגה גרפיקה תלת מימדית ברורה עבור כל אחד מאיברי הגוף והמבנים התאיים. אפשר גם להשתמש בקודי הרטט של צמחי מרפא ואבני חן, המהדהדות בתדר הנכון, כדי לתקן חוסר איזון תאי.

ניתן לאבחן עם המערכת מסד נתונים לפתמורפולוגיה, מיקרוביולוגיה, ביוכימיה, אימונולוגיה ופרמקולוגיה. נתונים על המצב האובייקטיבי של רקמות אנושיות, תאים, כרומוזומים ואפילו הורמונים מועברים בצורה מציאותית ומפוענחים מיד בצורה של אבחנות והמלצות ספציפיות.

ניתן לזהות מצבים חריגים ברקמה, בתא, בכרומוזום, בסליל ה-DNA, במולקולה ובאיבר שלם. שברי DNA עם הכי הרבה אובדן מידע, מספקים רמזים לפתולוגיה. אם הסטיות הללו ברמת שברי ה-DNA מאוזנות, סימפטומים רבים בכל הגוף יכולים להיעלם.

המדע מפחיד

מדווחים שאיינשטיין אמר: "הכל הוא רטט וזה כל מה שיש בו. התאם את התדירות של המציאות שאתה רוצה ואתה לא יכול שלא לקבל את המציאות הזו. זה לא יכול להיות אחרת. זו לא פילוסופיה. זו פיזיקה". הוא גם התייחס לפיזיקת הקוונטים כ"מדע מפחיד" והודה שהוא מבולבל מהסתבכות קוונטית, שבה חלקיקים סבוכים נשארים מחוברים כך שפעולות המתבצעות על אחד, משפיעות על השני, גם כשהן מופרדות במרחקים גדולים.

עבור האדם הממוצע ברחוב, מדע קוונטים נוצץ ומשוואות מתמטיות מורכבות יעזרו מעט מאוד להבנת היתרונות של המכשיר. צריך לחוות את זה כדי להבין.

הנה הסבר פשוט יחסית לאופן פעולתו של MBL-NLS מטא תרפיה- 'המערכת פועלת על ידי הגברה של אותות של מבנים מטא-יציבים מתפוררים. המידע על התנאים הזמניים הספציפיים של איברים ורקמות מפותח בעזרת טכנולוגיית מידע מודרנית ומיקרו-מעגלים. חיישן טריגר מזהה תנודות אות חלשות ובוחר אותן ממאפייני הרעש הסטטיסטיים הממוצעים של השדה וממיר אותם לרצף דיגיטלי שמעובד על ידי מיקרו-מעבד, אשר מועבר למחשב דרך כבל הממשק.

אז איך באמת עובד הטיפול בתדר מטה-תרפיה?

המוח מקבל תדר שמשדר למח לגבי הצורך בבדיקת איבר אחד או יותר בגוף, אותו תדר מוצג על צג המחשב ונלכד באוזניות של הנבדק. 

התדר מייצג סדרה של תנודות אלקטרומגנטיות האופייניות לאיברים בריאים. לכל גוף אנושי יש ספקטרום מיוחד משלו של תנודות אלקטרומגנטיות. ניתן לחקור דרך התדר שמועבר למח את השאלה לגבי מצב הבריאות של הנבדק, ובתגובה לשאלה, מוחו של הנבדק נותן תשובה, אשר לאחר מכן נתפס על ידי החיישנים. התוצאה מייצגת את מצב האורגניזם בגוף.

ניתן לאבחן ולטפל בשיטות שונות:

1. אבחון של פונקציית זיהוי גוף

המערכת ניתנת לזיהוי של 12 מערכות גדולות, מאות איברים, בלוטות, תאים, DNA, RNA, הורמונים..., ניתן לזהות אלפי מחלות ופטוגנים ולטפל בהם לאחר מכן.


2. פונקציית ניתוח הפריטים:

יכול לנתח מזון, מוצרי בריאות וכו '. האבחון מנתח האם לאיברים אנושיים יש השפעה או נזק מאותם מוצרים, וכך ניתן לבצע תיווך איזון מצב חיים ולקיחת מוצרים שיעזרו לריפוי מהיר יותר.


3. פונקציית טיפול ותיקון הגוף:

עם ספקטרום אנרגיה ניתן לעזור לשיקום ותפקוד תקין, בשלבים המוקדמים של המחלה וניתן לזהות מחלה עוד לפני שהיא מגיעה, עוזר במיוחד עבור תיקון אזורי כאב ויש אפקט מרפא טוב מאוד.


מה יכול לבדוק ולתקן מכשיר MBL-NLS מטא-תרפיה:

ניתוח מורכב של כל האיברים והמערכות של גוף האדם

מערכת הלב וכלי הדם

מערכת עיכול

מערכת איברי המין-שתן

מערכת השלד והשרירים

מערכת הסימפונות-ריאה

המערכת האנדוקרינית

מכשירי/איברים חזותיים ושמיעה

מערכת העצבים

ניתוח ביוכימי של דם ללא הפרעות

זיהום באיברים ובמערכות - וירוסים, חיידקים, פטריות, פרוטוזואה, זיהום הלמינת וכו'.

(סטפילוקוק וסטרפטוקוק, ג'יארדאזיס, טריכומונס, כלמידיה, פלזמה אוריאה וכן הלאה)

הערכה איכותית של רמות ההורמונים, יותרת הכליה, יותרת המוח, הלבלב, בלוטת התריס, בלוטות המין

רמת חסינות

אבחון אלרגיה

בדיקות רפואיות (בחירה פרטנית של תרופות)

אבחון כרומוזומלי

ניתוח מעבדה (ספירת דם, פרמטרים ביוכימיים, הורמונים, יסודות קורט)

טיפול בתהליכים פתולוגיים שזוהו על ידי טיפול ביו תהודה (מטה-תרפיה).


שיטת הטיפול LITHOTHERAPY (תדרים ספקטרליים שנבחרו בנפרד)

פחד, מטריקס רגשי, מטריקס מערכת יחסים וכו'....


שיטת טיפול ביו-תהודה (ביורזוננס):

אלרגיות

הפרעת קשב וריכוז

מחלות זיהומיות חריפות

אסטמה של הסימפונות

מחלות אוטואימוניות

מחלות אורגניות ניווניות

מחלות ראומטיות

ארתרופתיה

הפרעות גינקולוגיות כגון: מחזור כואב, חוסר איזון הורמונלי, טיפול טרום לידתי

כשל חיסוני ממקור מגוון

סיבוכים לאחר החיסון

שיכרון ולחץ רעיל

כאבי ראש ומיגרנה

הפרעות מיקוטיות וטפיליות

כל סוגי הכאב

נוירודרמטיטיס ואקזמה

פציעות ספורט

מחלות מטבוליות

טיפול(ים) לפני ואחרי ניתוח

הפרעות ויראליות משניות

הפרעות אורולוגיות

סרטן

וכו'....


למה לצפות כשעורכים סריקת MBL-NLS?

עם המכשיר, הפרוטוקולים יכולים להשתנות בהתאם לצרכיו האישיים של המטופל ולדרך העבודה של המטפל עצמו. המטופלים מתבקשים שלא לשתות קפה כשעתיים לפני הפגישה. כל פריטי מתכת, תכשיטים ומטבעות מוסרים והמטופל חייב להיות נוח ורגוע.

לאחר שהמטופל יושב בנוחות ורגוע, מניחים סט של מה שנראה כמו אוזניה על הראש. מדובר למעשה בביו-מוליכים שדרכם מועברים אותות שונים.

רוב הפגישות מתחילות בסריקה אוטומטית המכסה באופן שיטתי את כל הגוף במהלך 45 דקות או רק אזורים מועדפים ע"י תשאול מראש. 

לאחר הסריקה אחפש ראיות מאמתות לפני שאגבש דעה או אפתח כל סוג של תוכנית. זה דורש סינתזה של מידע מהרישומים הרבים הזמינים.

התמונות הוירטואליות התלת-ממדיות של הגוף עד לרמת ה-DNA, מעלות סמנים במהלך הבדיקה. אלה מקודדים בצבעים שונים שמראים לי את התדר באותו איבר.

ההחלטה אם התהודה היא חיובית או שלילית היא בדרך כלל ברורה. לדוגמה: אם עסקינן ברישום פתולוגי של 'סרטן' וזה מהדהד עם חומר הדברה או חומר מסרטן ידוע - זו בקושי הולכת להיות תהודה חיובית וזה יירד כמשהו שיש להימנע ממנו. באותה מידה אנו עשויים למצוא 'אוכמניות' או 'כורכומין' שמראים תהודה חיובית.

הדבר החשוב ביותר עבור המטופלים הוא הגישה למידע המאפשר להם לגבש תוכנית פעולה הנובעת לאחר ההבדיקה. המטופל צריך לדעת שאין הדפסה אוטומטית של תוצאות הסריקה כדי להראות לך מה לעשות.  ולכן אני מכינה פרוטוקול טיפולי מדוייק לפי תוצאות הבדיקות וכן מים מתודרים שעוזרים גם הם לריפוי.

ממליצה בחום לבוא ולהתרשם מהטיפול