עשב חיטה הוא מקור טוב לחומרים מזינים יש הרבה יתרונות שעשב חיטה מספק. זהו מקור מצוין למגוון ויטמינים ומינרלים, במיוחד ויטמין A, ויטמין C וויטמין E.


120 
  • משלוח: 

קרא עוד


מכיל כמות נכבדה של כלורופיל, יותר מ-90 מינרלים כולל אשלגן, סידן, מגנזיום ונתרן, כמו גם אנזימים חיוניים ו-19 חומצות אמינו.

30 גרם של עשב חיטה שוות ערך תזונתי ליותר מ-2 ק”ג של ירקות בעלי עלים ירוקים.

11 יתרונות לשימוש בעשב החיטה:

דוחה תחושת רעב – טעון בכל כך הרבה חומרים מזינים שהגוף הרבה פחות רעב למזונות אחרים, בגלל שהוא לא חייב לפצות על חוסר בויטמינים או מינרלים.

ממריץ את זרימת הדם בגוף – יכולת להגדיל את כמות החמצן בדם, הכלורופיל מייעל את פעילות כדוריות הדם הלבנות ומכך מגדיל את כמות החמצן בגוף.

משפר את פעילות העיכול וניקוי המעיים –במקום לקחת נוגדי חומצה כדי להקל על צרבת או קלקול קיבה. הוויטמין B וחומצות האמינו הנמצאות בעשב החיטה פועלת לטיפול בתסמונת המעי הרגיש, בכיבים ובבעיות עיכול שונות.

מסייע לדלקות פרקים –  הכלורופיל מסייע בצמצום תסמיני דלקות פרקים.

מפחית עייפות – עוזר להגדיל את אספקת החמצן בתאי הגוף וברקמות, ותורם להתחדשות התא, שמוביל להפחתת תסמיני עייפות.

מפחית ריח גוף רע – עשב חיטה ידוע בתור חומר המפיג ריח . מיציו יכולים לנקות רעלים בגוף, שיוצאים בעת ההזעה. שתייה בתדירות קבועה יכול לעזור להיפטר מצחנת הגוף באופן טבעי.

מנקה את הכבד – הכלורופיל ידוע בהשפעותיו הטובות על הכבד.

מייצב את רמות הסוכר בדם – הכלורופיל הרב שבעשב החיטה משפר את רמות הסוכר בדם ואת רמות השומנים בדם,

מפרק ליחה – הכלורופיל מסייע בצמצום ופירוק הליחה

מסייע במניעת מחלת הסרטן – זהו היתרון המוכר ביותר של עשב החיטה. בשל מאפייני פירוק הרעלים החזקים שלו, עשב חיטה עובד כדי לשמור על הדם נקי ומחומצן,

מסייע למערכת החיסונית – צריכה של עשב חיטה על בסיס יומי בתקופת החורף שומרת על הגוף חזק ונטול מחלות.

יכול לסייע בניתוחי חניכיים והשתלות שיניים - עשב החיטה, ידוע כמסייע ב: שיפור תפקוד מערכת העיכול, ייצוב רמות הסוכר בדם, ייצוב לחץ הדם וכן עוד סגולות רפואיות רבות. מה שאנשים רבים לא יודעים זה ש-שיפור התפקודים הגופניים הללו, הינו חיוני לריפוי רקמות הפה- השיניים, החניכיים והעצם.


עשב החיטה הוא דוגמא נפלאה להרגל שקל לבצע אותו מדי יום והוא יכול לסייע לכם רבות באופן כללי מבחינה רפואית ובאופן ספציפי גם לפני ניתוחי חניכיים והשתלות שיניים.


רצוי לשתות אותו בבוקר על בטן ריקה

יום אחד בשבוע  הימנעו משימוש בו.