מה זה בעצם מי כסף? למה חשוב לנו להכיר אותם? מי כסף ננו קולואידים משמשים לריפוי טבעי של זיהומים חיצוניים, זיהומים פנימיים, וירוסים, חיידקים וטפילים. המולקולות שמכילים מי כסף קולואידים מונעות חמצן מהחיידקים והטפילים שבמים ומשמידות אותם אבל לא פוגעים בשאר חלקי הגוף. מי כסף משמשים בעצם כאנטיביוטיקה טבעית. מי הכסף זוכים להתעניינות גוברת בעקבות החזרה למוצרים טבעיים. מחקרים מראים קשר ישיר בין רמה נמוכה של חלקיקי כסף בדם לבין חולשת מערכת החיסון. 💫היתרונות של מי הכסף באים לידי ביטוי בעיכוב התפתחות של זיהומים, וירוסים, טפילים ופטריות. 💫מי כסף יוכלו לשמש גם כמי פה למלחמה בחיידקי העששת. 💫אנטיביוטיקה טבעית לסיוע בשריטות וחתכים. 💫 ריסוס מי כסף על כוויות נרפאים במהירות וללא צלקות. 💫מי כסף יעצור את הפטרת בעצים, העובש ורוב מחלות הצמחים וכן מחזק את הצמחים. 💫עוזר לחיטוי העור ולהעזרה בהחלמתו 💫פריחות ואדמומיות בעור ניתן לרסס מי כסף לעזרה בריפוי (ניתן לשימוש גם בתינוקות) 💫מי כסף עוזרים לפטרת ציפורנים וכן לריח לא נעים ברגלים ולהבדיל בפה 💫יעיל לדלקות מעיים, מערכת העיכול ודרכי השתן. 💫עוזר לבעיות עור. 💫עוזר לבעית אקנה וצלקות אקנה. 💫 מחסל את חיידקי E.Coli ו-חיידקי סלמונלה למניעת הרעלת מזון. 💫מבטל ריחות לא נעימים 💫חיטוי בריכות 💫חיטוי משטחים 💫לבעית סינוסים ניתן לרסס לאף להקלה על הנשימה כמו כן ניתן להשתמש במי כסף במכשיר האינהלציה לעזרה נשימתית וניקוי הריאות. 💫עוזר לדלקות בדרכי הנשימה וכן לוירוסים. 💫עוזר לדלקת עיניים/ אוזנים 💫עוזר לכאבי שיניים 💫עשירי העולם לאורך הדורות וכן היהודים שמקדשים בכוס כסף ידעו שכלי כסף שומרים שלא יעברו חיידקים בינהם ולכן נתנו לשתות מאותה הכוס למרות שמכלים אחרים הקפידו שלא להשתמש בהם יחד. 💫מי כסף בתוך צבע קירות יעצור את העובש ועוד...


160 
  • משלוח: 

קרא עוד


מי הכסף יעילים ובטוחים לשימוש, קלים לצריכה ולא מכילים כל טעם לוואי.

מי כסף עדיפים כחומר משמר.

"משרד הבריאות האנגלי מתיר להוסיף מי כסף בריכוז נמוך מאוד למי השתייה. 

באנגליה, עירית לונדון מוסיפה באופן קבוע אחוז מזערי של מי כסף למים בעיר. מינהל המזון והתרופות האמריקני (כמו החוק האוסטרלי החדש), מתירים לשווק מי כסף כתוסף מזון, ללא הצגתם כתרופה וכבעלי סגולות ריפוי. "מי הכסף מציעים טווח פעולה רחב יותר בהשוואה לאנטיביוטיקה. הסיבה היחידה למעבר לשימוש באנטיביוטיקה על פני מי הכסף היה מחירה הזול של האנטיביוטיקה. מי הכסף יעילים ובריאים יותר לשימוש בהשוואה לפניצילין. קיימים מחקרים שמציגים תוצאות שמעידות על יעילות מי הכסף גם בהתמודדות עם מחלת הסרטן וריפוי מחלות אוטואימוניות.

*תופעת הלוואי המוכרת במקרים של שימוש מוגבר (כל גיל וקצבתו), נקרא "משבר ריפוי" כאשר תהליכי החלמה מהירים מדי ולגוף קשה להתמודד ומשדר סימפטומים של עייפות, סחרחורת לעיתים נדירות. לא צריך להתרגש, הגוף מסמן לנו שהוא בתהליך ניקוי אך זקוק למינון נמוך יותר ולכן רצוי להפחית בכמות עד למקום בו תהליכים קורים ללא "תופעות הלוואי" ממינון מוגבר.

ע"פ חוק מי כסף אינם נחשבים לתרופה
אין בדף זה להתוות, להבטיח או להתחייב בשום אופן על
ריפוי כלשהו הנובע מצריכת מוצר כזה או אחר.